Pred više od 600 posjetitelja 32. Foruma poslovanja nekretninama u Zagrebu, održali smo predavanje pod nazivom “A što Vi prodajete – nekretninu ili doživljaj?”
U 30-minutnom predavanju, pokušali smo publici dočarati koliki je utjecaj psihologije kada prodajete proizvod vrijedan stotine tisuća ili milijune kuna.
Između ostalog, na konkretnim primjerima naših uspješnih digitalnih kampanja i bihevioralnih istraživanja prikazali smo utjecaj dobrog storytellinga, ljudske iracionalnosti te osjetila na odluku o kupnji.
Također, dotakli smo se i najboljih suvremenih tehnika prodaje kroz primjere nekih od najboljih prodavača te važnosti konstantnog online i offline testiranja.
Sudeći po odličnim reakcijama publike i dobroj dozi smijeha, možemo zaključiti da je tema predavanja bila vrlo dobro pogođena. :)
Ukoliko i vi pripremate konferenciju i želite da vaša publika nauči više o primjeni bihevioralnog marketinga te neuromarketinških istraživanja na biznis, kontaktirajte nas na info@promosapiens.hr
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.