Digital marketing, behavioral marketing, neuromarketing, psychology, copy, paste

Copy/paste marketing

Dalibor Šumiga Bihevioralni marketing/Neuromarketing, Marketing

Pogledajte sljedeći niz:

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Odaberite jedno od navedenih slova:

X ili O

Vaš odabir ubacit ću u gore navedeni niz na nasumice odabrano mjesto.

Ako ste odabrali X, to izgleda ovako: XXXXXXXXXXXXXXXXXXX

Ako ste odabrali O, to izgleda ovako: XXXXXXXXOXXXXXXXXXX

Retoričko pitanje: u kojem nizu postoji veća šansa da netko primijeti vaš odabir?

ŠTO RADI KONKURENCIJA?

U marketingu vrlo često brendovi biraju X. Zašto? Zato jer gledaju što radi konkurencija.

Radite webshop? Gledate web shop konkurencije

Radite content marketing? Gledate objave na stranici konkurencije.

Birate gdje ćete oglašavati? Oglašavate tamo gdje je konkurencija.

Čak i digitalne agencije, koje vode brigu o drugim brendovima, rade istu stvar. Jeste li primijetili koliko e-bookova trenutno ima online? Gotovo svaka agencija vam nudi da skinete e-book o digitalnom marketingu.

U ovom trenutku postoji barem stotinjak e-bookova koje možete skinuti s interneta.

Koja je šansa da agencija A nudi nešto revolucionarno u svojem e-booku što ne nudi drugih stotinjak agencija?

Drugo pitanje je – tko je target tim agencijama? Ljudi koji žele naučiti samostalno voditi digitalne kampanje ili marketing manageri koji traže agenciju koja će taj posao raditi umjesto njih?

Digital marketing, behavioral marketing, neuromarketing, psychology, ebook, campaigns

TRAŽE LI KUPCI VAŠ BREND?

Ako imate aktivnu kampanju na Google tražilici (search marketing), sigurno oglašavate na ključnu riječ koja je ime vašeg brenda i na nekoliko generičkih pojmova iz vaše industrije.

Ako radite dobar posao po pitanju brendinga, ime vašeg brenda ima visok CTR i visoki postotak konverzija.

Jedan od najboljih dokaza da radite dobar brending u svojoj kategoriji je ako kupci umjesto generičkog pojma vaše industrije (npr. Digitalna agencija), počnu pretraživati ime vašeg brenda. Vodite računa da se ista stvar može dogoditi i vašoj konkurenciji. Slobodno provjerite, postoje kategorije u kojima generički pojmovi potpuno padaju u drugi plan i korisnici primarno pretražuju imena brendova.

Dakle, što želite da vaš brend bude – X ili O?

Ako odlučite biti X, nemojte se čuditi ako uđete s vašom konkurencijom u rat cijenama i popustima. Potencijalnom kupcu svi su brendovi isti i ne postoji bolji razlog da ikome bude lojalan….