Da je barem Lino bio tu – (Lino)

Dalibor Šumiga Case Study

Lino

Pozadina projekta:
Kako obilježiti i osvježiti vezu kupaca s proizvodom ili uslugom koji postoje od njihovog djetinjstva?

Psihologija iza ideje:
Ljudi imaju tendenciju pamtiti prošlost boljom nego li je bila i pogotovo u komparaciji sa sadašnjošću. U “njihovo vrijeme” sve bilo bolje.
Taj psihološki fenomen naziva se “Rosy retrospection” koji smo iskoristili u kreiranju kampanje obilježavanja ovog velikog jubileja. Once a Čoklolino fan – always a Čokolino fan!

Mehanika:
Putem digitalnih kanala, upućen je poziv fanovima da pošalju svoje najdraže fotografije iz djetinjstva kojima je dizajnerskom intervencijom dodan Lino kao da je bio uz njih u vrijeme kad je nastala ta fotografija.

Rezultati:
Rezultat je za 70.93% premašio predviđeni KPI.

Lino

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (15)