Pozadina projekta:
Kako obilježiti i osvježiti vezu kupaca s proizvodom ili uslugom koji postoje od njihovog djetinjstva?
Psihologija iza ideje:
Ljudi imaju tendenciju pamtiti prošlost boljom nego li je bila i pogotovo u komparaciji sa sadašnjošću. U “njihovo vrijeme” sve bilo bolje.
Taj psihološki fenomen naziva se “Rosy retrospection” koji smo iskoristili u kreiranju kampanje obilježavanja ovog velikog jubileja. Once a Čoklolino fan – always a Čokolino fan!
Mehanika:
Putem digitalnih kanala, upućen je poziv fanovima da pošalju svoje najdraže fotografije iz djetinjstva kojima je dizajnerskom intervencijom dodan Lino kao da je bio uz njih u vrijeme kad je nastala ta fotografija.
Rezultati:
Rezultat je za 70.93% premašio predviđeni KPI.
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.