U travnju prošle godine direktor i osnivač Promosapiensa, Dalibor Šumiga, gostovao je u “podcastu za ljude koji imaju strast za životom” – Surove Strasti. Voditelji Saša Tenodi i Ivan Voras u podcast pozivaju ljude koji su strastveni u onom što rade te svojim poslovnim i životnim vizijama inspiriraju druge.
Naziv epizode s Daliborom Šumigom u travnju bio je “Čovjek koji mjeri mozak” a ovdje je možete u cijelosti poslušati. Razgovaralo se prvenstveno o bihevioralnom marketingu i neuromarketingu te o poslovnim i životnim načelima na kojima se gradi Promosapiens priča. Epizoda je dospjela na listu najslušanijih podcasta u 2018. Godini.
Povodom kraja godine organizirano je specijano izdanje podcasta u kojem su se okupili gosti s top liste. Okupljanje je rezultiralo epizodom punom korisnih informacija, žustrih, ali produktivnih rasprava i vrhunske zabave. Možete je poslušati ovdje, a također i pogledati prvi video sa snimanja Surovih Strasti.
Izuzetno nam je drago što je epizoda s Daliborom inspirirala brojne slušatelje i završila na top listi te se zahvaljujemo domaćinima Surovih Strasti na ovoj prilici, kao i na genijalnom druženju tijekom snimanja obje epizode!

Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.