Osnivač i direktor Promosapiensa Dalibor Šumiga gostovao je u “Surovim strastima” – podcastu Saše Tenodija i Ivana Vorasa. Voditelji podcasta pozivaju ljude koji su strastveni u onom što rade da za širu publiku ispričaju svoju priču poslovnom putu, motivaciji i uspjehu.
Teme s kojima je razgovor krenuo ticale su se prvenstveno bihevioralnog marketinga, bihevioralne ekonomije i neuromarketinga, odnosno samog značenja tih pojmova, razlike među njima, predrasuda koje se uz njih često vežu i načina na koje ih možemo primjeniti u biznisu i svakodnevnom životu. Usput su se dotakli i emotivnog marketinga koji je danas vrlo popularan kao pojam, ali, prema Daliboru, nije baš toliko zastupljen u praksi. Možete čuti što mjerenja podsvjesnih reakcija govore o stvarnom doživljaju nekih popularnih reklama i brendova, a također i Daliborovo mišljenje o tome koliko je click bait strategija dobra (ili nije) na dugoročne staze. Odgovorio je na vrlo česte predrasude o manipulacijama i trikovima koji se najčešće vežu uz marketing, a uz to ispričao na koji je način počela Promosapiens priča, kako se danas razvija i kojih se principa obavezno drži.
Uz ugodnu raspravu o fenomenima kao što su Google efekt, kognitivne pristranosti, dopaminska ekonomija i sl., Dalibor se dotakao i svojih osobnih iskustava te kroz zanimljive anegdote iznio nekoliko savjeta za one koje žele graditi svoj poslovni put u istom ili srodnom području.