Danas na Jelovniku – (Isla)

Dalibor Šumiga Case Study

Isla

Pozadina projekta:
Klijent ima ozbiljan proizvod i želi nešto novo. U digitalnoj komunikaciji korisnici imaju aktivno samo osjetilo vida i sluha. Kako promovirati proizvod koji ne pokriva ta 2 osjetila?

Psihologija iza ideje:
Najjači efekt na dugotrajnu memoriju postiže kad je aktivno više osjetila. Poticanje mozga da simulira određeno osjetilo, u ovom slučaju grebanje u grlu postignuto je efektom tzv. mentalne interakcije.

Mehanika:
Za Isla Hydro plus pastile stvorili smo kampanju u kojoj smo vizualno prikazali osjećaj boli u grlu i uspoređujući ga asocijacijama potaknuli korisnika da poveže brand kao rješenje problema grlobolje.

Rezultati:
Porast prodaje proizvoda u oglašavanom razdoblju (točni podaci su povjerljive prirode, te ih nismo slobodni detaljnije opisati). Kampanja je bila aktivna u sezoni dvije godine za redom.

Isla

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (23)