Family Thinking Forum, Varšava

Promosapiens Novosti

Ovogodišnji Family Thinking Forum u održao se 11. listopada na atraktivnoj lokaciji – u Tvrđavi Sokolnicki (Fort Sokolnickiego) u Varšavi. Ovaj događaj organizira se svake godine kako bi okupio internacionalne brandove i stručnjake vezane uz marketing brendova usmjerenih na obitelj i djecu kao krajnje potrošače.

U sklopu programa predavači iznose najnovije spoznaje vezane uz komunikacijske strategije i pristup ovoj ciljanoj skupini u doba digitalizacije, globalizacije i brzih promjena u stilovima života, metodama obrazovanja i funkcioniranju obitelji na koje brendovi moraju reagirati.

promosapiens-family-thinking-forum-2

Kao jedan od najbolje ocijenjenih predavača prošle godine, Dalibor Šumiga iz Promosapiensa održao je predavanje i na ovogodišnjem Forumu, a ovog puta posvetio se temi priminga kao moćnoj marketinškoj tehnici. Svoje teorije predstavio je i obrazložio kroz tri ekskluzivna bihevioralna eksperimenta koja su provedena kroz rad Promosapiensa. Uz to, Dalibor se osvrnuo i na važnost razvoja bihevioralne ekonomije, nadovezujući se na nedavno uručivanje Nobelove Nagrade Richardu Thaleru upravo iz tog područja, nekoliko dana prije samog Foruma.

Reakcije za vrijeme i nakon predavanja i ove godine bile su odlične, što potvrđuje i činjenica da je Dalibor već sada pozvan na sudjelovanje u Forumu koji se planira sljedeće godine. Vidimo se u Varšavi!

promosapiens-family-thinking-forum-3

Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.