HOW Festival 2018, Poreč

Promosapiens Novosti

HOW Festival – Hotel Operations Weekend, jedini festival posvećen hotelskim operacijama u Europi, ove godine održao se 3.-5.10. u Valamar Collection Isabella Island Resort-u u Poreču. Kao panelist s najvišim ocjenama na prošlogodišnjem izdanju Festivala, Dalibor Šumiga iz Promosapiensa i ove godine održao je predavanje, a sljedeći dan i Q&A.

Prošlogodišnja tema predavanja koja je oduševila publika bila je “Kako koristiti potrošačku psihologiju i bihevioralne obrasce u turizmu?”, a ove godine Dalibor je odlučio dodatno produbiti tematiku predavanjem pod nazivom “Kako znati što gosti stvarno misle o Vašem hotelu?”.

U fokusu predavanja bilo je pitanje – koliko su recenzije gostiju zaista pouzdane? Na primjerima raznih istraživanja Dalibor je pokazao koji obrasci ponašanja su prisutni prilikom ocjenjivanja smještaja i usluge od strane gostiju, odnosno što sve može utjecati na njih (mišljenja i ocjene drugih, ugled brenda, subjektivni detalji i sl.) i što ih čini manje pouzdanim, čak i kad ljudi imaju najbolju volju izraziti svoje iskreno mišljenje. Uz to, pokazao je slučaj u kojem čak i pomna analitika može odvesti na krivi trag jer nedostaje uvid u sve aspekte iskustva korisnika – odnosno, uvid u podsvjesne i iracionalne obrasce ponašanja i reakcije do kojih se može doći putem neuromarketinga.

Posljednje je prikazao ilustrativnim primjerom manjeg neuromarketinškog istraživanja koje je provedeno prije samog Festivala, a prikazuje kako detalji mogu izazvati određene asocijacije (profesionalnost, ljubaznost, i sl.) kod korisnika. Time se značajno utječe na sveukupnu percepciju brenda, usluge, osoblja ili marketinških materijala, zbog čega je uvijek preporučljivo testirati podsvjesne reakcije korisnika na same materijale prije njihove  promocije.

Publika je više nego pozitivno reagirala na predavanje, a njihov interes potvrdio je i izvrstan odaziv na sutrašnji Q&A session, unatoč odličnom partyju večer prije. Posjetioci su imali priliku izravno razgovarati s 4 keynote govornika i pitati ih sve što ih zanima, a najveći broj njih pokazao je interes za Daliborovu temu, oko koje se razvila živa i zanimljiva rasprava.

Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.