HR konferencija “Generation Management”, Zagreb

Promosapiens Novosti

U Zagrebu je 13. prosinca održana HR konferencija “Generation management” u organizaciji poslovnog tjednika Lider i udruge U4HR. Konferencija je okupila HR stručnjake i menadžere iz različitih domena kako bi raspravljali o temi upravljanja ljudskim resursima u kontekstu generacijskih razlika, odnosno o problematici usklađivanja 4 različite generacije u poslovnom okruženja – Baby boom generacije (rođeni između 1946. – 1964.) te generacije X (sredina 1960.ih – rane 1980.-e), Y (1981. – kasne 1990. -e) i Z (rođeni nakon 1995.-e).

Navedene teme popunile su kapacitet Dvorane Opera Westina Zagreb, a jedan od predavača bio je i Dalibor Šumiga iz Promosapiensa. U predavanju pod nazivom “Tko nas vodi, mozak ili srce?”, Dalibor je nastojao predočiti specifičnosti generacijskih razlika iz bihevioralne perspektive.

Istaknuvši drastičnu razliku u količini informacija koje je jedno ljudsko biće dobivalo u 16. stoljeću i koje dobiva danas, usporedio je te činjenice sa suvremenim generacijskim jazom koji se događa zbog iznimno brzog razvoja tehnologije. Kao odgovor na manjak digitalnih vještina i potrebu za sve bržim razvojem istih, Dalibor je na konferenciji upoznao sudionike s Google Growth engine programom kojim Google pomaže u razvoju digitalnih vještina kroz program Digitalna garaža.

Uz teme utjecaja Interneta na naše odluke i način funkcioniranja (npr. “Što Internet preglednik govori o vašoj kreativnosti”), osvrnuo se i na konkretniju problematiku vezanu uz ljudske resurse, kao što su kognitivne pristranosti koje utječu na efikasnost zaposlenika, ulogu životopisa i intervjua te vještine koje se trenutno traže i kojih nedostaje na suvremenom tržištu rada. Bihevioralna istraživanja prikazana na predavanju pobudila su veliki interes sudionika te su neki od vodećih HR stručnjaka već odlučili uvrstiti naša predavanja o biheviorizmu, potrošačkoj psihologiji i neuromarketingu u svoj program edukacije zaposlenika.

Kroz predavanja i rasprave utvrdili smo prisutnost generacijskog jaza koji ipak nije nepremostiv. Jedan od načina na koji se može se smanjiti je da se mladi u što većoj mjeri potiču na izravnu komunikaciju jedan na jedan, a stariji da nastoje ne odbijati brze tehnološke promjene, već prihvatiti koliko im one mogu pomoći – kako u svakodnevnom životu, tako i u hvatanju koraka s brzorastućim promjenama u poslovnom svijetu.

Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.