Klin se klinom – (Ibuxin)

Dalibor Šumiga Case Study

Klin se klinom – (Ibuxin)

Pozadina projekta:
Kako u moru proizvoda protiv bolova istaknuti svoj brend? Na to pitanje odgovorili smo kampanjom “Klin se klinom” koju smo napravili za poznatu hrvatsku farmaceutsku kuću – Plivu.

Psihologija iza ideje:
“Familiarity bias” i “rhyme-as-reason effect” dvije su kognitivne pristranosti koje pokreću ovu kampanju. Prva nam govori da će kupac biti skloniji proizvodu ako u njemu pronađe nešto sebi poznato, u ovom slučaju to je poznata fraza “Klin se klinom”. Druga pristranost nam govori da će se ljudi prije sjetiti, lakše zapamtiti i više vjerovati frazama koje se rimuju od onih koje se ne rimuju.

Mehanika:
Setom objava na društvenim mrežama na humorističan način prikazani su problemi, odnosno bolovi s kojima se ljudi najčešće susreću, a koji se mogu riješiti proizvodom našeg klijenta – Ibuxinom.

Rezultati:
Kampanja je ostvarila 88.38% veći ROAS naspram TV oglašavanja i dokazala isplativost ulaganja u digitalne kanale.

Klin se klinom – (Ibuxin)

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (23)