[KONFERENCIJA] Marketing & Sales by Numbers

Dalibor Šumiga Novosti

Gotovo 200 sudionika, većinom profesionalaca iz područja marketinga i prodaje, okupilo se na konferenciji posvećenoj mjerenju učinkovitosti marketinga, koju je organizirao tjednik Lider.

Kroz predavanje pod nazivom “BIHEVIORALNI MARKETING – Ne vjerujte racionalnom kupcu” predstavili smo nekoliko studija slučaja u kojima smo pokazali kako Promosapiens kreira bihevioralne eksperimente unutar digitalnih kampanja te kako analizom ponašanja kupaca pratimo korelaciju digitalnog sadržaja i prodajnih rezultata u offline prodaji.

Na kratkom eksperimentu s publikom pokazali smo kako mozak sprema marketinške poruke i na koji način je moguće, uz pomoć našeg softvera za implicitno (podsvjesno) anketiranje predvidjeti sentiment kupaca prema brendu prije nego dođe do pada tržišnog udjela.

Prema reakcijama i feedbacku publike i organizatora, bihevioralni marketing i njegova praktična primjena su teme koje svakako zanimaju i prodajne i marketinške stručnjake koji žele unaprijediti svoj biznis.

Prikaži više (31)