Leap Summit 2019

Dalibor Šumiga Novosti

Pred gotovo 1000 posjetitelja, iz više od 40 zemalja, osnivač Promosapiensa, Dalibor Šumiga, održao je predavanje pod nazivom “Kupci su prvo ljudi”.

U 30-minutnom izlaganju, publika je imala priliku i sama biti dio nekoliko eksperimenata u kojima smo pokazali važnost razumijevanja ljudskog ponašanja ne samo za marketing i biznis općenito već i za život.

Uz praktične primjere neuromarketinških i bihevioralnih istraživanja koja je proveo Promosapiens, Dalibor je obradio 3 glavne teme:

01) Je li dovoljno pitati ljude što žele?

02) Što je to branding code i kako kupci percipiraju vaš proizvod na polici?

03) Kako najefikasnije mjeriti kvalitetu vaših TV reklama?

Osim što je izazvalo veliki interes publike, reakcije na predavanje u našem inboxu nisu prestale ni nekoliko dana nakon završetka konferencije.

Ukoliko i vi pripremate konferenciju i želite da vaša publika nauči više o primjeni neuromarketinga i saznanja iz potrošačke psihologije na biznis, kontaktirajte nas na info@promosapiens.hr