Marodi likovi – (Marodi)

Dalibor Šumiga Case Study

Marodi

Pozadina projekta:
Najčešći primjer image kampanja kod robe široke potrošnje svodi se na prikaz pakiranja, cijenu i funkcionalne benefite. Kako kreirati kampanju koja će se izdvojiti iz mase sličnog sadržaja i kupcu ostati u sjećanju?

Psihologija iza ideje:
Kroz antropomorfizam značajke brenda prikazane su pridodajući proizvodima ljudska obilježlja. Antropomorfizam (proces humanizacije marke) u marketingu dokazano pojačava emotivnu povezanost kupaca i brenda i iako smo svjesni da ne komuniciramo sa stvarnim bićima, draži su nam brendovi koji imaju ljudske karakteristike.

Mehanika:
Pod nazivom “Marodi likovi” kreirana je kampanja za Facebook i Instagram u kojima, kroz kupcu poznate duhovite situacije iz svakodnevnice, upoznajemo vrste tjestenina kojima brend raspolaže suptilno kroz komunikaciju naglašavajući benefite i kvalitetu proizvoda.

Rezultati:
Ostvaren je brand recall za 446% viši u odnosu na zadani cilj.

Marodi

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (15)