Pozadina projekta:
Najčešći primjer image kampanja kod robe široke potrošnje svodi se na prikaz pakiranja, cijenu i funkcionalne benefite. Kako kreirati kampanju koja će se izdvojiti iz mase sličnog sadržaja i kupcu ostati u sjećanju?
Psihologija iza ideje:
Kroz antropomorfizam značajke brenda prikazane su pridodajući proizvodima ljudska obilježlja. Antropomorfizam (proces humanizacije marke) u marketingu dokazano pojačava emotivnu povezanost kupaca i brenda i iako smo svjesni da ne komuniciramo sa stvarnim bićima, draži su nam brendovi koji imaju ljudske karakteristike.
Mehanika:
Pod nazivom “Marodi likovi” kreirana je kampanja za Facebook i Instagram u kojima, kroz kupcu poznate duhovite situacije iz svakodnevnice, upoznajemo vrste tjestenina kojima brend raspolaže suptilno kroz komunikaciju naglašavajući benefite i kvalitetu proizvoda.
Rezultati:
Ostvaren je brand recall za 446% viši u odnosu na zadani cilj.
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.