MEKST 2018, Novi Sad

Promosapiens Novosti

Ovogodišnja, jubilarna – 5. MEKST konferencija održala se 24.11. u Kongresnom centru “Master” u Novom Sadu. U organizaciji udruge Fortuns i Međunarodne udruge studenata turizma i hotelijerstva, konferencija je okupila renomirane regionalne stručnjake iz turizma, hotelijerstva i marketinga te studente iz 15-ak zemalja svijeta.

Nakon predavanja o potrošačkoj psihologiji u turizmu na prošlogodišnjoj MEKST konferenciji, publika je izrazila želju da Dalibor Šumiga održi predavanje i ove godine. S temom “Kako znati što gosti stvarno misle o Vašem hotelu?” Dalibor je nastupao pred publikom od 700 ljudi.

Na predavanju su predstavljena istraživanja provedena od strane Promosapiensa korištenjem neuromarketinških alata i metoda bihevioralnog marketinga. Dalibor je na primjeru pokazao kako Google Analitika u određenim slučajevima ne može doprijeti do određenih saznanja do kojih se uspješno dolazi pomoću neuromarketinških alata. Također, prikazao je koje su mane online turističkih recenzija i anketa i kako doći do stvarnih, podsvjesnih dojmova gostiju o određenim uslugama. Objasnio je pojam priming-a kao suptilne metode uvjeravanja te kako se ista može koristiti u marketinškim kampanjama. Uz to, posjetitelji su se imali priliku zabaviti i naučiti više o  mjerenju podsvjesnih reakcija u dijelu predavanja u kojem je Dalibor pokazao rezultate implicitnog testiranja studenata iz Hrvatske i Srbije o lošem utjecaju video igara i alkohola.

Predavanje je, na obostrano zadovoljstvo, prošlo odlično i s iznimno pozitivnim reakcijama. Cjelokupno događanje bilo je nezaboravno iskustvo zahvaljujući Nemanji Dimiću i njegovom vrijednom organizacijskom timu. Onima kojima nisu imali priliku posjetiti i podržati događanje ove godine, iskreno preporučujemo sudjelovanje na budućim MEKST Konferencijama!

 

Prikaži više (29)