MEKST Konferencija, Novi Sad

Promosapiens Novosti

U Novom Sadu, 24.-26. studenog ove godine, održala se 4. MEKST konferencija u organizaciji studentskog udruženja Fortuns. Konferencija okuplja studente turizma i hotelijerstva iz 15-ak zemalja Europe, a ove, kao i prošle godine, sudjelovalo je preko 800 sudionika i sve su karte rasprodane dva tjedna prije same konferencije. Budući da se prema broju sudionika može usporediti s nekima od najjačih regionalnih konferencija, ovakav odaziv treba priznati kao velik uspjeh organizacije.

Program je uključivao edukativni i zabavni dio, s naglaskom na predavanjima koja su zauzimala najveći dio dnevnog rasporeda i koja su sudionici revno posjećivali. U prepunjenoj dvorani drugi dan konferencije Dalibor Šumiga iz Promosapiensa održao je predavanje o potrošačkoj psihologiji i njezinoj primjeni u turizmu. U interaktivnom predavanju nastojao je dočarati važnost razumijevanja određenih funkcija ljudskog mozga za biznis te utjecaja digitalne revolucije na ljudsko ponašanje. Između predavača i sudionika stvorila se odlična energija, a dinamična komunikacija, smijeh, pitanja iz publike te snažne ovacije potvrdile su visoku razinu interesa i iznimno pozitivne reakcije sudionika.

S ciljem poboljšanja digitalnih vještina sudionika, u sklopu događanja dodatno je predstavljen Google Growth Engine program i Digitalna garaža.

Promosapiens apsolutno podržava ovakav tip konferencija te pozdravlja trud, volju i značajan angažman Nemanje Dimića i ostatka Fortuns teama. Na vlastitu inicijativu i uz podršku grada i sponzora ovo studentsko udruženje ostvarilo je izvrsnu organizaciju konferencije uz odlično gostoprimstvo i vrhunsku atmosferu tijekom cijelog događanja. Ovom prilikom svima preporučujemo sudjelovanje te apeliramo na potencijalne sponzore da pruže svoju podršku budućim konferencijama. Nama je bilo zadovoljstvo sudjelovati te se veselimo 5. jubilarnom izdanju MEKST konferencije iduće godine.

Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.