Neuromarketing World Forum 2019, Rim

Dalibor Šumiga Novosti

Neuromarketing World Forum (NMWF), najveća svjetska konferencija na temu neuromarketinga, održana je od 13. do 15. ožujka u Rimu, a na njoj je još jednom gostovao naš Dalibor Šumiga.

U organizaciji Svjetske neuromarketinške i poslovne asocijacije (NMSBA), ovogodišnja je tema konferencije bila praktična primjena neuromarketinga u biznisu. Promosapiens od samih početaka  zagovara znanstveno validan i poslovno praktičan model primjene neuromarketinga na način da klijenti vide konkretne koristi neuromarketinga, dok se u istraživanjima koja provodimo poštuju najviše znanstvene norme.

Na konferenciji su se okupili najistaknutiji profesionalci s područja neuromarketinga iz više od 50 zemalja svijeta, a voditelj Expo programa konferencije ove godine bio je naš Dalibor Šumiga.

Još jedan NMWF donio nam je razmjenu iskustva sa starim i novim prijateljima iz svijeta neuromarketinga, a za sve one koji su se pitali kako je nastao pojam “neuromarketing”; na fotografiji s našim kolegom Daliborom je njegov tvorac, profesor Ale Smidts.

Prikaži više (29)