Neuromarketing World Forum (NMWF), najveća svjetska konferencija na temu neuromarketinga, održana je od 13. do 15. ožujka u Rimu, a na njoj je još jednom gostovao naš Dalibor Šumiga.
U organizaciji Svjetske neuromarketinške i poslovne asocijacije (NMSBA), ovogodišnja je tema konferencije bila praktična primjena neuromarketinga u biznisu. Promosapiens od samih početaka zagovara znanstveno validan i poslovno praktičan model primjene neuromarketinga na način da klijenti vide konkretne koristi neuromarketinga, dok se u istraživanjima koja provodimo poštuju najviše znanstvene norme.
Na konferenciji su se okupili najistaknutiji profesionalci s područja neuromarketinga iz više od 50 zemalja svijeta, a voditelj Expo programa konferencije ove godine bio je naš Dalibor Šumiga.
Još jedan NMWF donio nam je razmjenu iskustva sa starim i novim prijateljima iz svijeta neuromarketinga, a za sve one koji su se pitali kako je nastao pojam “neuromarketing”; na fotografiji s našim kolegom Daliborom je njegov tvorac, profesor Ale Smidts.
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.