Nijanse čine razliku – (JUB)

Dalibor Šumiga Case Study

JUB - Nijanse čine razliku

Pozadina projekta:
Kod brendova koji imaju široku ponudu, ona često nije prikazana u potpunosti. Što zbog prevelike količine informacija koje je teško prezentirati na društvenim mrežama u jednom mahu, a ista količina izbora kupcu potiče “paralizu izbora”. Kako prikazati brend koji ima preko 10000 nijansi izbora?

Psihologija iza ideje:
Postavljanjem zamišljene korelacije sa situacijama koje su kupcu poznate stvaramo veći dojam istinitosti tvrdnje koju prenosimo. Kada se procjenjuje istina, ljudi se oslanjaju na to je li ta informacija u skladu s njihovim razumijevanjem i je li im poznata. Ako im je poznata prije će ju prihvatiti kao istinitu.

Mehanika:
U kampanji “Nijanse čine razliku” asocijativne poruke na vizualima imaju za cilj istaknuti široku ponudu Klijenta i izdvajaju ga među konkurencijom. Nepotrebno nabrajanje svih nijansi, je izbjegnuto a kupcu je podsvjesno stvorena sliku kako mogu imati nijansu koju zamisle.

Rezultati:
U mjesecu trajanja kampanje je ostvareno 150% više upita od postavljenog KPI-ja.

JUB - Nijanse čine razliku

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (23)