Prvi beogradski Influencer Marketing Summit u organizaciji Ninamedije pamtit ćemo po bisu i poplavi pohvala kojom je publika nagradila našeg rezidentnog eksperta za neuromarketing, Dalibora Šumigu, kao i impresivnom line-upu panelista koji su svojim znanjem otvorili neke nove diskurse o influencer marketingu.
Predavanjem „Od špilje do Instagrama“ publici smo približili principe potrošačke psihologije koje prati i njihov mozak, predstavljajući im pronalaske iz bihevioralne znanosti na primjerima bliskima svima u današnjem digitalnom dobu. Dalibor je pričao o:
- Generacijskom marketingu – trebamo li ga ostaviti u 2022.
- Trikovima koji će prosječan feed pretvoriti u odličan feed
- Grijesima influencer marketinga
- Razlogu zašto ispitivanje ljudi što žele jednostavno ne funkcionira
Ako za svoju tvrtku ili organizaciju želite dogovoriti ekskluzivno gostovanje našeg neuromarketing eksperta, koje su mnogi već proglasili najboljim predavanjem u Beogradu u posljednih nekoliko godina: