Pokriva sve – (JUB)

Dalibor Šumiga Case Study

JUB - Pokriva sve

Pozadina projekta:
Kako prikazati i učiniti atraktivnim proizvod koji je doslovno – bijela boja u kanti?

Psihologija iza ideje:
Iako sam marketing proizvoda objašnjava čime se proizvod bavi postavljanjem zamišljene korelacije sa situacijama koje su kupcu poznate stvaramo veći dojam istinitosti tvrdnje, tzv. “Illusory correlation”. Kada se procjenjuje istina, ljudi se oslanjaju na to je li ta informacija u skladu s njihovim razumijevanjem i je li im poznata. Ako im je poznata prije će ju prihvatiti kao istinitu.

Mehanika:
U kampanji pod nazivom “Pokriva sve” predstavljene su situacijske objave s ciljem isticanja benefita proizvoda kroz svakodnevne situacije.

Rezultati:
Sve zadane digitalne metrike nadmašile su prognozirane vrijednosti dok je konkretn brend imao dvoznamenkasti postotni rast prodaje.

JUB - Pokriva sve

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (23)