Bankarstvo

Analiza kupovnog ponašanja u bankarskom sektoru

Zašto su neke banke korisnicima privlačnije od drugih? Kvaliteta usluge, onako kako je procjenjuju korisnici, kreće se od ljubaznosti i strpljivosti djelatnika, preko kreditnih kamatnih stopa i naknada, do pristupačnosti mobilnog i internetskog bankarstva. I to je samo dio onoga o čemu banke moraju razmišljati prilikom kreiranja strategije poslovanja.

Kako bi otkrili ključne faktore koji utječu na potrošačke odluke u bankarskom sektoru proveli smo istraživanje među 600 ispitanika iz Bosne i Hercegovine.

Istraživanje se fokusiralo na identifikaciju najčešćeg kupovnog puta kada je u pitanju odabir banke za otvaranje računa ili podizanje kredita, razloge odabira određenih usluga, otkrivanje potencijalnih penetracijskih barijera te prisutnost brenda u procesu odlučivanja kupaca.

Zaključci istraživanja pružili su klijentu dublji uvid u kupovno ponašanje potrošača kako bi svojim strategijama i uslugama zadovoljio potrebe klijenata i povećao konkurentnost na tržištu.