Modna industrija

Brza moda i još brža prilagodba

Odriču li se kupci najdražih modnih brendova u ime očuvanja okoliša i kupovine domaćeg? Koliko snažno modno tržište reagira na Instagram story mega-influencera? Je li generacija Z odbacila skinny jeans trend ili ih milenijalci i dalje obožavaju?

Ovo su primjeri dilema koje otkriva istraživanje tržišta u modnoj industriji, grani koja je ekstremno podložna trendovima i potrebi za konstantnim ispitivanjem i uvažavanjem mišljenja potrošača.

Početkom 2024. godine proveli smo istraživanje tržišta za hrvatsku modnu marku, s ciljem identifikacije tipa i dobi njihovih kupaca te percepcije brenda, cijene i kvalitete u usporedbi s većim konkurentima i konkurentima iz iste kategorije.

Aktivirali smo metodu online upitnika, a rezultati su otkrili važne uvide o smjeru razvoja marketinškog plana i identificiranju ciljne skupine. Na temelju rezultata istraživanja, klijent je mogao precizno odrediti plan za sljedeće kampanje, frekvenciju promotivnih objava i početi planirati aktivaciju novih prodajnih kanala.