FMCG

Što dizajn pakiranja govori o proizvodu?

Kojim putem krenuti kada je riječ o novom dizajnu pakiranja već dobro poznatog i popularnog toplog napitka i kakav dojam na potrošače ostavlja “evolucijska”, a kakav “revolucijska” promjena u dizajnu.  neka su od pitanja na koja je odgovore tražio naš klijent, poznati hrvatski proizvođač toplih napitaka.

Kod ovakvog se istraživanja rezultat ne može dobiti na temelju jedne asocijacije i zbog toga uvijek uzimamo u obzir više njih, primjerice: ukusno – neukusno, jeftino – skupo, privlačno – odbojno, tradicionalno – moderno. Svaka od ovih asocijacija nosi drugačiju težinu na ukupan skor, neka vrijedi manje neka više.

Nakon ponderiranja rezultata doznali percipiraju li ispitanici novi dizajn pozitivnije od prethodnog te koji od nekoliko novih prijedloga ima najveću pozitivnu asocijaciju. 

U svijetu gdje se dojam često mjeri jednim pogledom, svaka promjena nosi sa sobom dublje značenje. Rezultati ovog istraživanja pomogli su klijentu u donošenju odluke s kojim će novim dizajnom pakiranja izaći na tržište, a da pritom zadrži postojeće i osvoji nove potrošače.