Promet

Je li sve onako kako mislimo?

Nekada, na putu ka uspjehu, stvari nisu uvijek onakve kakvima se čine na prvi pogled.

Klijent, koji već skoro 20 godina pruža usluge u industriji putovanja, htio je provjeriti svoju percepciju da ima uvjerljivo vodeću poziciju na tržištu i otkriti što to motivira postojeće i buduće korisnike na kupovinu takvih usluga.

Međutim, ponekad je samopropitivanje ključno za stvaranje daljnjeg napretka. Kako bi ojačao svoj brend i poboljšao kvalitetu svojih usluga, odlučio se suočiti se s mogućnošću da nije u pravu i da postoji prostor za rast.

Nakon provedene top-of-mind analize kojom smo istraživali prepoznatljivost klijenta i konkurencije, razloge za kupnju ili odustajanje od iste te ključne aspekte usluga koje kupci smatraju presudnima pri odluci, rezultati nisu bili onakvi u kakve je klijent bio uvjeren.

Istraživanje je pokazalo kako, ne samo da njegova pozicija na tržištu nije tako snažna, već i kako je konkurencija na puno boljoj poziciji nego što je pretpostavljao.

Na ovaj način, klijentu smo omogućili realno sagledavanje vlastitog položaja u odnosu na konkurenciju i pružili vrijedne rezultate o mišljenju i stavovima ispitanika na temelju kojih je mogao dalje razvijati svoju poslovnu strategiju.