O klijentu:

Muzej iluzija predstavlja vrhunac kreativnosti u kulturnoj industriji. Ovaj jedinstveni izložbeni prostor pruža posjetiteljima neponovljivo iskustvo kroz optičke iluzije, holograme i vizualne trikove. Cilj Muzeja je zabaviti i educirati posjetitelje svih uzrasta putem interaktivnih instalacija koje izazivaju percepciju i um. Prvi Muzej iluzija otvoren je 2015. godine u Zagrebu,  tri godine kasnije u Beogradu, a zatim i na brojnim svjetskim lokacijama kao što su, New York, Las Vegas i Dubai.

Što smo radili:

  • Analiza kretanja posjetitelja i prijedlozi za optimizaciju prostora

 

Optimizacija prostora ključna je za uspjeh muzeja, a strateškom upotrebom naprednog softvera za praćenje ponašanja posjetitelja radimo na:

  • postizanju optimalne iskorištenosti prostora 
  • preciznim mjerenjima identificiramo eksponate koji postižu najbolje rezultate
  • pratimo idealno vrijeme interakcije s eksponatima
  • Koristeći metriku Immersive experience score dajemo procjenu koliko je iskustvo zadovoljavajuće za posjetitelja