Osiguravajuće društvo

Testiranja percepcije kvalitete usluga osiguranja

Usluge osiguranja su nešto što kupci često po inerciji prepuštaju prodajnim predstavnicima ne razmišljajući o tome dok se ne pojave problemi. Budući da postoji puno različitih usluga, izazov je saznati za koju uslugu marketinški i prodajni tim rade najbolji posao.

Kako bismo saznali kakva je podsvjesna percepcija ciljne skupine kad su u pitanju osiguranje kuće ili stana, automobila, zdravstveno ili putno osiguranje, koristili smo naš online software za mjerenje podsvjesne percepcije Explicitor.

U samo nekoliko dana, na reprezentativnom uzorku, klijent je dobio informacije koje od gore navedenih usluga imaju najpozitivniju podsvjesnu reakciju ciljne skupine u usporedbi s glavnim konkurentima. S tim informacijama radi se daljna analiza što je napravljeno za pojedinu uslugu po pitanju marketinga i prodaje, te kako to korelira s reakcijom tržišta.