Bankarske usluge

Testiranja percepcije kvalitete usluga

Banke često imaju jako puno žalbi na gužve u svojim poslovnicama kao i na kvalitetu usluge koja se pruža klijentima. No nekad je to samo percepcija klijenata, ne nužno i stvarno stanje.

Naš je klijent želio provjeriti podsvjesnu percepciju ciljne grupe za sebe i glavne konkurente kada je riječ o kvaliteti usluge i online bankarstva te gužvama u poslovnicama.

U tu svrhu koristili smo naš softver za podsvjesno anketiranje Explicitor i metodu fast explicit koja uključuje mjerenje brzine odgovora (u milisekundama) te poznati bihevioralni fenomen Solomonov paradox (u jednom dijelu ankete ispitanici odgovaraju u svoje ime a drugom u ime većine ljudi, što povećava točnost odgovora). U samo par dana na reprezentativnom uzorku dobili smo rezultate koji su klijentu pružili dragocjene insighte za daljnje razvijanje strategije po ovim pitanjima.