Financije (Trgovina luksuznim dobrima)
Zamislite da svakog mjeseca pratite podsvjesni sentiment ciljne grupe na pojam “Pošteni”, imate stabilne rezultate iz mjeseca u mjesec i u jednom trenutku se dogodi drastičan pad?
Uprvo se to dogodilo klijentu za kojeg smo radili mjesečno praćenje podsvjesne percepcije brenda. S obzirom na to kako znamo da se takve promjene ne mogu dogoditi bez opravdanog razloga u tako kratkom vremenu i da je u biznisu nužno izbjeći ishitrene reakcije, napravljena je dodatna analiza s vrlo zanimljivim ishodom.
U mjesecu u kojem se dogodio pad, objavljen je PR članak koji je izrazito negativno govorio o cijeloj industriji što je i kod kupaca izazvalo negativnu percepciju cijele industrije pa i našeg klijenta.
Klijent je koristio naš software za podsvjesno mjerenje percepcije Explicitor, čija metodologija vrlo precizno i brzo registrira promjene u percepciji ispitanika, prije nego one postanu vidljive u prometu, što omogućuje dragocjeno vrijeme za rješavanje situacije.
Copyright © 2024 promosapiens.hr