FMCG

Što se dogodi kad poznati proizvod mijenja ambalažu

Ambalaža ima znatan utjecaj na uspjeh proizvoda. Čak 80% proizvoda bude izlistano s polica već u prvoj godini postojanja. Pri promjeni izgleda popularnog proizvoda bitno je pristupiti strateški te pažljivo testirati u kontroliranim uvjetima i na polici u stvarnom trgovinskom okruženju. 

Prije lansiranja nove etikete i ambalaže, naš klijent, jedan od top brendova u proizvodnji proizvoda X, odlučio je testirati hoće li brend biti prepoznat i s novom ambalažom te identificirati potencijalne penetracijske barijere – razloge zašto se kupac nije odlučio kupiti proizvod. 

Kako bi dobili odgovore na ključna pitanja, aktiviran je upitnik prema ispitanicima u 3 najveća grada u Srbiji, čiji su odgovori dali rezultate s razinom pouzdanosti od 95%. 

Rezultati istraživanja pomogli su klijentu u donošenju informirane odluku o dizajnu novog pakiranja i njegovom utjecaju na projekcije prodaje te pri identifikaciji elemenata koji će ili održati ili poboljšati prepoznatljivost brenda.