da-je-barem-lino-bio-tu

O klijentu:

Lino je jedan od najpoznatijih brendova Podravke, poznat po svojoj maskoti – medvjediću Linu. Lino proizvodi omiljeni su među djecom i roditeljima zbog svoje kvalitete, nutritivnih vrijednosti i okusa koji su prilagođeni najmlađima. Brend Lino kroz svoje proizvode promiče zdrav rast i razvoj djece, a istovremeno pruža slatke trenutke užitka.

Da je barem Lino bio tu

“U moje vrijeme, bilo je bolje”… Ovo je česta kognitivna pristranost pripisivanja pozitivnijih asocijacija sa prošlošću nego sa sadašnjošću, koju u psihologiji zovemo rosy retrospection. Upravo ovaj fenomen iskoristili smo u kreiranju kampanje povodom 40 godina Lina. Zamolili smo Linoljupce da nam pošalju svoje najdraže fotografije iz djetinjstva, a zatim smo dizajnerskom intervencijom dodali Linu u ta davna, divna vremena.

Što smo radili:

  • kreativni koncept
  • dizajn
  • oglašivačku kampanju
  • content marketing za društvene mreže

Kampanja je prikazana na kanalima: