O klijentu:

Podravka je prestižni hrvatski brend hrane, osnovan davne 1934. godine. Poznata po svojim visokokvalitetnim proizvodima poput Vegete, juha, konzerviranih proizvoda i mnogih drugih prehrambenih artikala, Podravka se ističe kao sinonim za ukusna i zdrava rješenja u kuhinji. Svoju ponudu temelje na dugogodišnjoj tradiciji i inovacijama, a prisutni su na tržištima diljem svijeta, uključujući Europu, Sjevernu i Južnu Ameriku, Aziju i Bliski Istok.

Podravka na Bliskom Istoku

U dinamičnom i konkurentnom svijetu prehrambene industrije, jedinstvena kreativnost može biti ključna za isticanje. Za Podravkine proizvode na Bliskom istoku osmislili smo kampanju koja kombinira humor, intrige i elemente Gestalt teorije – igra riječima koje zapravo ne postoje, ali ih naš mozak sam dovršava.

Što smo radili:

  • kreativni koncept
  • copywriting
  • oglašivačku kampanju
  • content marketing za društvene mreže

Kampanja je prikazana na kanalima: