vaxol_nisamtecula

O klijentu:

Salveo je kompanija osnovana na tržištima Hrvatske i BiH koja se potom širila na područje Balkana i šire. U svom repertoaru drži 25 brendova od kojih je najpoznatiji Prospan – najbolji biljni sirup za kašalj koji vodeću poziciju u Hrvatskoj drži od 2002. godine.

Vaxol – Nisam te čula kad si sto puta rekla NE

Vaxol sprej je proizvod koji omekšava i prirodno uklanja nakupljeni cerumen, situacije koje se često događaju upravo kod djece. 

Postavljanjem proizvoda u situacijski kontekst s dozom humora, od očekivane situacije neposluha malenih, adresiran je konkretniji problem čije je rješenje upravo proizvod.

Humor i situacijski kontekst djeluju zajedno kako bi se povećala emocionalna angažiranost publike, čime oglas postaje učinkovitiji. U kampanji  je korišten i priming koji utječe na podsvjesne reakcije gledatelja.

Što smo radili:

  • kreativni koncept
  • copywriting
  • oglašivačku kampanju
  • content marketing za društvene mreže

Kampanja je prikazana na kanalima: