O klijentu:
Salveo je kompanija osnovana na tržištima Hrvatske i BiH koja se potom širila na područje Balkana i šire. U svom repertoaru drži 25 brendova od kojih je najpoznatiji Prospan – najbolji biljni sirup za kašalj koji vodeću poziciju u Hrvatskoj drži od 2002. godine.
Vaxol – Nisam te čula kad si sto puta rekla NE
Vaxol sprej je proizvod koji omekšava i prirodno uklanja nakupljeni cerumen, situacije koje se često događaju upravo kod djece.
Postavljanjem proizvoda u situacijski kontekst s dozom humora, od očekivane situacije neposluha malenih, adresiran je konkretniji problem čije je rješenje upravo proizvod.
Humor i situacijski kontekst djeluju zajedno kako bi se povećala emocionalna angažiranost publike, čime oglas postaje učinkovitiji. U kampanji je korišten i priming koji utječe na podsvjesne reakcije gledatelja.
Što smo radili:
Kampanja je prikazana na kanalima:
Copyright © 2024 promosapiens.hr