Psihologija i marketing u digitalno doba

Tema i sadržaj:

Može li neuromarketing pomoći farmaceutima? Kako se farmaceutska industrija treba nositi s brzorastućim trendom digitalizacije i na se koji način može pristupiti razumijevanju ponašanja potrošača i pacjenata? 

Kroz brojne primjere iz bihevioralnog marketinga, Dalibor Šumiga pokazao je ključne faktore koji utječu ili će utjecati na ljudsko ponašanje kad je u pitanju zdravlje i problematika samodijagnoze na internetu (dr. Google). Svoje je predavanje završio iznošenjem argumenata ZA i PROTIV digitalizacije, te pojasnio kako ista utječe na ljudsku empatiju. 

O velikom zanimanju za ovo predavanje govori činjenica kako su posjetitelji pred dvoranu stigli 40 minuta ranije ne bi li osigurali svoje mjesto.

Za koga:

Predavanje je bilo namijenjeno farmaceutima, stručnjacima na području farmacije i zdravstva iz BiH, Crne Gore, Hrvatske, Albanije, Kosova, Makedonije i Srbije, održano je na poziv tvrtke Salveo BiH u sklopu 4. Kongresa farmaceuta Bosne i Hercegovine “Novi trendovi u farmaciji”.