Podsvjesni utjecaji na potrošače

Tema i sadržaj:

Mogu li slike, riječi, zvukovi ili mirisi podsvjesno utjecati na potrošače? Imaju li asocijacije značajnu ulogu na ponašanje potrošača, njihovu percepciju i donošenje odluka? 

Kroz temu priminga kao moćne marketinške tehnike, Dalibor Šumiga predstavio je tri ekskluzivna bihevioralna eksperimenta koja je proveo Promosapiens, te istaknuo važnost razvoja bihevioralne ekonomije. Predavanja su dvije godine zaredom  ocijenjena je kao najbolja.

Na Family Marketing Forumu u Varšavi govorilo se o najnovijim teorijama komunikacijskih strategija i pristupima određenoj ciljanoj skupini u doba digitalizacije, globalizacije i brzih promjena stilova života, načina obrazovanja i funkcioniranja obitelji, a koje brendovi moraju slijediti.

Za koga:

Predavanje je bilo namijenjeno predstavnicima međunarodnih brendova i stručnjacima iz različitih kompanija usmjerenih na brendiranje u obiteljskom marketingu.