Tema i sadržaj:
Koliko su recenzije gostiju zaista pouzdane? Mogu li neki detalji izazvati određene asocijacije kod korisnika?
Pitanja su to na koja je odgovore dao Dalibor Šumiga. Predstavio je neuromarketinško istraživanje provedeno prije samog Festivala, a koje je pokazalo da detalji doista mogu izazvati određene asocijacije. Time se značajno utječe na sveukupnu percepciju brenda, usluge, osoblja ili marketinških materijala, zbog čega je uvijek preporučljivo testirati podsvjesne reakcije korisnika na same materijale prije njihove promocije.
Na primjerima raznih istraživanja, Dalibor je pokazao koji su obrasci ponašanja prisutni prilikom ocjenjivanja smještaja i usluge, odnosno što sve može utjecati na recenzije (mišljenja i ocjene drugih, ugled brenda, subjektivni detalji i slično) i što ih čini manje pouzdanim, čak i kad ljudi imaju najbolju volju izraziti svoje iskreno mišljenje.
Publika je vrlo pozitivno reagirala na predavanje, a njihov je interes potvrdio i izvrstan odaziv na Q&A session. HOW Festival – Hotel Operations Weekend – jedini je festival posvećen hotelskim operacijama u Europi, a Dalibor Šumiga bio je najbolje ocijenjen panelist.
Za koga:
Predavanje je bilo namijenjeno hotelskim menadžerima i stručnjacima u turizmu, te svima koji uz pomoć potrošačke psihologije i neuromarketinga žele unaprijediti iskustvo svojih gostiju.
Copyright © 2024 promosapiens.hr