"Od špilje do Instagrama"

Tema i sadržaj: 

Koji su to ključni principi potrošačke psihologije, što su brend i generacijski marketing te koji je značaj kreativnosti za industriju influencer marketinga, neke su od tema o kojima je u svom predavanju govorio Dalibor Šumiga. Osvrnuo se na autentičnost influencera, strukturu njihovih pratitelja  te neke od najčešćih pogrešaka influencer marketinga.

Način prezentacije i informacije koje se nemaju prilike čuti svakoga dana, izazvale su  oduševljenje publike koje je rezultiralo pozivom na bis. Kako je to izgledalo možete pogledati u snimci s konferencije koja se nalazi u galeriji.

Prvi Influencer Marketing Summit u Beogradu okupio je veliki broj posjetitelja koji se bave influencer marketingom, digitalnim marketingom i brandingom s ciljem razmjene ideja, iskustva i najboljih praksi u toj dinamičnoj i brzorastućoj industriji. 

Za koga:

Predavanje je bilo namijenjeno sudionicima Summita, od marketinških stručnjaka do poduzetnika.