"Primjena potrošačke psihologije u turizmu"

Tema i sadržaj: 

Primjena web marketinga u turizmu obuhvaća različite strategije i tehnike koje koriste digitalne platforme za promociju turističkih usluga, destinacija, i proizvoda. Onima koji rade u ovom dinamičnom sektoru takve strategije mogu pomoći da na efikasan način dođu do publike na globalnoj razini, povećaju zanimanje za ono što nude, povećaju broj rezervacija i na taj način direktno utječu na uspjeh svoga poslovanja.

Na četvrtoj MEKST konferenciji održanoj u Novom Sadu 2017. godine, predavanje o potrošačkoj psihologiji i njezinoj primjeni u turizmu održao je Dalibor Šumiga. U interaktivnom predavanju nastojao je dočarati važnost razumijevanja određenih funkcija ljudskog mozga za poslovanje i utjecaja digitalne revolucije na ljudsko ponašanje.

Za koga:

Predavanje je bilo namjenjeno studentima, profesionalcima u turizmu i hotelijerstvu, studentima, te svima zainteresiranima za najnovije turističke trendove.