Tema i sadržaj:
Korištenjem naprednih neuromarketinških alata i metoda bihevioralnog marketinga možemo doći do dubljih i preciznijih uvida o tome što gosti stvarno misle o vašem hotelu, čak i kada ti dojmovi nisu svjesno izraženi.
Na predavanju pred publikom od 700 ljudi, Dalibor Šumiga predstavio je rezultate istraživanja provedenih od strane Promosapiensa u kojima su korištene upravo takve metode i alati.
Pokazao je kako Google Analitika, iako moćna, u određenim slučajevima ne može otkriti suptilne spoznaje do kojih se može doći primjenom neuromarketinških metoda. Uz to, ukazao je na nedostatke online turističkih recenzija i anketa, te objasnio kako putem neuromarketinga otkriti stvarne, podsvjesne dojmove gostiju o uslugama.
Poseban naglasak stavio je na pojam priming-a, suptilnu metodu uvjeravanja i njegovu primjenu u marketinškim kampanjama, pružajući publici uvid u učinkovitost takve tehnike u stvaranju moćnih marketinških strategija.
Za koga:
Predavanje je bilo namjenjeno studentima, profesionalcima u turizmu i hotelijerstvu, studentima, te svima zainteresiranima za najnovije turističke trendove.
Copyright © 2024 promosapiens.hr