Neuromarketing World Forum, Rim 2019.

Na najvećoj svjetskoj konferenciji posvećenoj neuromarketingu, Neuromarketing World Forumu (NMWF) u Rimu, raspravljalo se o tome kako integracija najnovijih neuromarketinških saznanja može donijeti konkretne rezultate u poslovanju. Kroz stvarne primjere, sudionici su imali priliku vidjeti kako znanstveno utemeljene neuromarketinške strategije mogu donijeti mjerljive poslovne koristi.

Konferencija je okupila najistaknutije stručnjake iz područja neuromarketinga, iz više od 50 zemalja svijeta, koji su razgovarali o primjeni znanstvenih dokaza za poboljšanje neuromarketinških praksi.

Jedan od najznačajnijih dijelova Konferencije bio je Expo program na kojem su predstavljene najnovije inovacije najjačih svjetskih neuromarketinških kompanija. Ključan je to događaj za sve koji se bave ovom disciplinom, a program je moderirao Dalibor Šumiga. Biti MC (Master of Ceremonies) na ovoj konferenciji predstavlja veliko priznanje, s obzirom na to da se radi o najvažnijem neuro događaju u svijetu, gdje se istražuju i prezentiraju najnoviji trendovi i dostignuća u potrošačkoj znanosti.