Tema i sadržaj:
Kroz odgovor na intrigantno pitanje Gdje Je nestao Mad Men?, Dalibor Šumiga otkrio je što se dogodilo s duhom kreativnosti i genijalnosti koji je obilježio tu legendarnu epohu marketinške industrije te gdje se nalazimo danas u odnosu na zlatno doba Mad Men generacije.
Prikazao je najnovije podatke iz neuromarketinških i bihevioralnih istraživanja te otkrio kako kreativnu industriju doživljavaju kupci i kakve rezultate ona bilježi u današnjem digitalnom dobu.
Niz poslovnih konferencija pod nazivom Vivaldi forum, održava se svake godine u Srbiji, okuplja vrhunske marketinške stručnjake, menadžere i poduzetnike koji su raspravljaju o aktualnim temama i trendovima u poslovanju.
Prilika je to poduzetnicima za učenje o najnovijim trendovima i strateškim rješenjima za rast i razvoj poslovanja, menadžerima za usavršavanje vještina i znanja te agencijama za pronalaženje novih klijenata i partnera.
Za koga:
Predavanje je bilo namijenjeno je marketinškim stručnjacima, kreativcima i poduzetnicima.
Copyright © 2024 promosapiens.hr