Pozadina projekta:
Kako napraviti dobru prvoaprilsku šalu u doba svjetske pandemije i tijekom povećane osjetljivosti publike na digitalni sadržaj?
Psihologija iza ideje:
Prvi april je dan kad brendovi pokušavaju iskoristiti humor za vlastitu promociju. Korištenje šaljivog sadržaja osigurava da brend ostane u sjećanju kupca, jer efekt humora “izbacuje” mozak iz balansa.
Mehanika:
Prvog travnja na društvenim mrežama Lino je lansirao pastu za zube okusa Lino Lade milk, a za bebe lansirane su Lino povrtno mesne kašice s okusom šunke i francuske salate, što su sasvim atipični proizvodi za taj brend.
Rezultati:
Engagement rate na Instagramu porastao je za 35.68% u usporedbi s ostalim ciklusima.
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.