Pozadina projekta:
Supermarketi se često oslanjaju na jednolične akcijske ponude. Crvenožute su boje s fotografijama proizvoda u niskoj rezoluciji te naglaskom na efekt lijeve znamenke (9,99). Usred lockdowna u Srbiji, u periodu kad su zatvoreni svi muzeji i kulturna događanja, ljudima je jedini izlazak odlazak u trgovinu.
Psihologija iza ideje:
Kupci vole vidjeti poznate detalje na drugačiji način. Važan element svake marketinške kampanje je Von Restorff efekt – kupci će bolje zapamtiti vizual i poruku koja se ističe između drugih. I dok često slušamo o važnosti demografskih podataka ili generacijskog targetiranja, pokazali smo koliko su psihografski podaci publike (npr. stupanj obrazovanja, afiniteti i interesi) od pomoći kod osmišljavanja upečatljivog kreativnog koncepta.
Mehanika:
Kreirana je serija objava na digitalnim kanalima (Facebook i Instagram) koje su osmišljene na način tako da su proizvodi na akciji ukomponirani u kopije poznatih umjetničkih slika. Objave su imale za cilj istaknuti Aroma markete ispred konkurencije koja također redovito promovira akcijske ponude.
Rezultati:
Porast prodaje za prosječno 5-7% u trgovinama koje su pokrivene geotargetingom ove kampanje.
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.