Renesansa shoppinga – (Aroma Marketi)

Dalibor Šumiga Case Study

Aroma marketi

Pozadina projekta:
Supermarketi se često oslanjaju na jednolične akcijske ponude. Crvenožute su boje s fotografijama proizvoda u niskoj rezoluciji te naglaskom na efekt lijeve znamenke (9,99). Usred lockdowna u Srbiji, u periodu kad su zatvoreni svi muzeji i kulturna događanja, ljudima je jedini izlazak odlazak u trgovinu.

Psihologija iza ideje:
Kupci vole vidjeti poznate detalje na drugačiji način. Važan element svake marketinške kampanje je Von Restorff efekt – kupci će bolje zapamtiti vizual i poruku koja se ističe između drugih. I dok često slušamo o važnosti demografskih podataka ili generacijskog targetiranja, pokazali smo koliko su psihografski podaci publike (npr. stupanj obrazovanja, afiniteti i interesi) od pomoći kod osmišljavanja upečatljivog kreativnog koncepta.

Mehanika:
Kreirana je serija objava na digitalnim kanalima (Facebook i Instagram) koje su osmišljene na način tako da su proizvodi na akciji ukomponirani u kopije poznatih umjetničkih slika. Objave su imale za cilj istaknuti Aroma markete ispred konkurencije koja također redovito promovira akcijske ponude.

Rezultati:
Porast prodaje za prosječno 5-7% u trgovinama koje su pokrivene geotargetingom ove kampanje.

Aroma marketi

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (23)