Reshape Brands, Sarajevo 2018.

Dalibor Šumiga Novosti

Osmo izdanje Branding konferencije u organizaciji agencije Via Media održalo se u sarajevskom Domu mladih 1.6.2018. pod sloganom “Reshape Brands”. Ovaj događaj svake godine povezuje svjetske i regionalne eksperte sa specijaliziranim znanjima iz brandinga, marketinških komunikacija i medija, a ovogodišnje izdanje posebno je posvećeno otkrivanju  inovativnih rješenja za jačanje pozicije brendova i kontinuiranu adaptaciju na svakodnevne izazove marketinške industrije.

Jedan od predavača Konferencije, kao i prošle godine,  bio je Dalibor Šumiga, direktor i osnivač Promosapiensa. U sklopu teme “Reshape Strategy” Dalibor je održao predavanje o neuromarketingu kojim je demonstrirao zašto je važno testirati kreativne strategije. Kao dio ovog predavanja, prvi put u regiji održana je live demonstracija neuromarketinškog istraživanja.

 

 

 

U kontekstu neprestanih i brzih promjena navika potrošača, Dalibor je objasnio čarobnu formulu za kreiranje uspješnih marketinških sadržaja. Zadržati pažnju kupaca u današnje je vrijeme sve teže i ostvarivanje emotivne povezanosti s brendom od iznimne je važnosti, a ista se može ispitivati samo neuromarketingom i implicitnim mjerenjima. Na praktičnim primjerima prikazano je kako se neuromarketinškim istraživanjima može doći do vrlo jasnih i lako primjenjivih podataka koji ukazuju na percepciju raznih marketinških sadržaja od strane korisnika i iznimno su korisni za daljnje oblikovanje strategija.

Dalibor je predstavio neuromarketinške alate kojima se testiraju brendovi, proizvodi, police u trgovinama, web dizajn, reklame i druge vrste marketinških sadržaja, a ukazao je i na moguće propuste koji se mogu dogoditi kada se alati primjenjuju u pogrešnom kontekstu ili se njihovi podaci ne čitaju na dobar način. Uz to je istaknuo zašto je važno da se različite metrike međusobno kombiniraju. Predstavljen je i zadnji modul softvera za mjerenje podsvjesnih reakcija na marketinške sadržaje koji je razvio Promosapiens.

Ovim predavanjem Dalibor je pokazao kako znanost i marketing mogu ići ruku pod ruku te kako se marketing ne treba bojati znanosti, kao ni obrnuto – štoviše, upravo u marketingu kriju se najbolji načini kojima se znanost može promovirati i iskomunicirati. Mjesto gdje se znanost i marketing sastaju je kreativnost, a to je ujedno, prema riječima Dalibora, “utočište znatiželjnih i buntovnih, onih koji uvijek žele pomaknuti granice.”

Nastup na prošlogodišnjoj Konferenciji i oduševljenje publike visoko su podigli ljestvice očekivanja i privukli velik broj posjetitelja na predavanje. S obzirom na iznimnu pažnju publike tijekom više od sat vremena predavanja te odlične reakcije za vrijeme i poslije istog, možemo sa zadovoljstvom reći da su očekivanja posjetitelja i ove godine ispunjena.