Šefe… – (MaxFlu)

Dalibor Šumiga Case Study

Maxflu

Pozadina projekta:
Većina kampanja u pharma industriji ima sterilne, animirane prikaze mjesta boli te rješenje za istu bez ikakve emotivne povezanosti s pacijentima. iako postoje pravila oglašavanja bezreceptnih lijekova, emotivna povezanost s pacijentima, bez svjesne ili nesvjesne namjere da se manipulira informacijama je i poželjna i moguća.

Psihologija iza ideje:
Povećanje dopadljivosti uzrokovano je asocijacijama, pogotovo ako su iste duhovite. Zbog činjenice da se ljudi osjećaju dobro kad se šale, humor može značajno potaknuti pozitivnu percepciju marke.

Mehanika:
Kampanja “Šefe…” je humorističan prikaz najčešćih simptoma gripe i prehlade kao “loših” izgovora za nedolazak na posao.

Rezultati:
Porast brand recalla za 13% u vrijeme trajanja digitalne kampanje.

Maxflu

POŠALJITE UPIT

Prikaži više (23)