Pozadina projekta:
Većina kampanja u pharma industriji ima sterilne, animirane prikaze mjesta boli te rješenje za istu bez ikakve emotivne povezanosti s pacijentima. iako postoje pravila oglašavanja bezreceptnih lijekova, emotivna povezanost s pacijentima, bez svjesne ili nesvjesne namjere da se manipulira informacijama je i poželjna i moguća.
Psihologija iza ideje:
Povećanje dopadljivosti uzrokovano je asocijacijama, pogotovo ako su iste duhovite. Zbog činjenice da se ljudi osjećaju dobro kad se šale, humor može značajno potaknuti pozitivnu percepciju marke.
Mehanika:
Kampanja “Šefe…” je humorističan prikaz najčešćih simptoma gripe i prehlade kao “loših” izgovora za nedolazak na posao.
Rezultati:
Porast brand recalla za 13% u vrijeme trajanja digitalne kampanje.
Specijalist za bihevioralni marketing, Google Growth Engine ambasador za Adria regiju te osnivač i direktor Promosapiensa. Dalibor je i redoviti predavač na regionalnim i međunarodnim konferencijama: Shopper Brain (Nizozemska), Dubai Lynx (UAE), Euroshop (Germany), Family Thinking Marketing Forum (Poland), Branding Conference (BiH), MEKST (Srbija), HOW Festival (Hrvatska) i mnogim drugima… Njegova predavanja s praktičnim primjerima bihevioralnog marketinga redovito su među najbolje ocijenjenim predavanjima od strane publike.