Gotovo četiri godine nakon prvog gostovanja u podcastu “Surove Strasti”, Dalibor Šumiga ponovno je gost Saši Tenodiju i Ivanu Vorasu. Prvo gostovanje zasjelo je na treće mjesto najslušanijih epizoda svih vremena i bilo je pravo vrijeme da se taj plasman nadmaši.
“Surove Strasti” podcast je koji ugošćuje ljude koji su strastveni u onome što rade kako bi publici ispričali priču o svom poslovnom putu, motivaciji i uspjehu.
U ugodnom razgovoru Dalibor je odgovorio na ova (ali i mnoga druga) pitanja:
- Lažu li influenceri ili brojke?
- Može li se mjeriti učinkovitost billboarda?
- Kako izgleda pitch u kojem koristite bihevioralnu znanost?
- Postoji li brand love?
- Zašto je TV oglašavanje učinkovito? (ali ne zbog razloga koji vam najčešće navode)
- Koje su sve mane generacijskog marketinga?
Razgovor s Daliborom prepun je zabavnih anegdota iz njegova poslovnog života, priča iz svijeta marketinga i rezultata istraživanja koja daju uvid u to kako izgleda neuromarketing i bihevioralni marketing u praksi.
Poslušaj podcast:
Surove strasti – epizoda 2