Content marketing & native advertising

Umijeće storytellinga je jedna od najvrjednijih vještina u marketingu. Kad pričate o vlastitom brandu, Vaša doza dopamina (neurotransmiter zadužen za zadovoljstvo i nagradu) izrazito raste, ali to nije slučaj kod vaših potencijalnih kupaca.


Jeste li znali?

Istraživanje je pokazalo da osobe koje čitaju “teška štiva” (previše terminologije, nepregledan i nerazumljiv sadržaj) smatraju da je tekst pisala neinteligentna osoba.



Njih zanima samo jedan odgovor: “Što tu ima za mene?”

U našem radu koristimo mnogobrojna istraživanja iz područja potrošačke psihologije te ih primjenjujemo u kreiranju:

  • Facebook statusa
  • Autorskih članaka
  • Prezentacija i govora
  • Oglasa i reklama

Kako izgleda samo djelić psihologije iza copywritinga pročitajte u našem blogu na ovu temu.



Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55