Content marketing & native advertising
Umijeće storytellinga je jedna od najvrjednijih vještina u marketingu. Kad pričate o vlastitom brandu, Vaša doza dopamina (neurotransmiter zadužen za zadovoljstvo i nagradu) izrazito raste, ali to nije slučaj kod vaših potencijalnih kupaca.
Jeste li znali?
Istraživanje je pokazalo da osobe koje čitaju “teška štiva” (previše terminologije, nepregledan i nerazumljiv sadržaj) smatraju da je tekst pisala neinteligentna osoba.
Njih zanima samo jedan odgovor: “Što tu ima za mene?”
U našem radu koristimo mnogobrojna istraživanja iz područja potrošačke psihologije te ih primjenjujemo u kreiranju:
- Facebook statusa
- Autorskih članaka
- Prezentacija i govora
- Oglasa i reklama
Kako izgleda samo djelić psihologije iza copywritinga pročitajte u našem blogu na ovu temu.
Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55