EEG – Mjerenje električnih impulsa mozga
Što je EEG?
EEG (skraćeno od elektroencefalografija) je neinvazivna metoda mjerenja električnih impulsa mozga posebnim uređajem u obliku kape s elektrodama. Izmjereni impulsi ukazuju na procese, odnosno reakcije mozga za vrijeme određenih aktivnosti ili izloženosti određenom marketinškom, ili drugom podražaju.
Mjerenjem impulsa mozga u realnom vremenu pratimo reakcije ispitanika na pojedine dijelove sadržaja. Praćenjem motivacije i emotivne angažiranosti ispitanika tijekom izloženosti sadržaju mjerimo i njihov sveukupni dojam, odnosno pozitivne i negativne reakcije na sadržaj u cjelini.
Što mjerimo?
EEG uređajem dobivamo mogućnost izravnog pristupa reakcijama ljudskog mozga dok je izložen odabranom sadržaju. Na ovaj način možemo testirati:
– TV reklame
– Promotivne spotove
– Različite vrste oglasa
– Dizajn ambalaže
– Korisničko iskustvo
– Willingness to Pay (Određivanje optimalne cijene proizvoda)
Kombinacija neuromarketinških alata
Podaci dobiveni EEG mjerenjima nikad nisu jedini koje koristimo da bismo iznijeli zaključke o određenom sadržaju – radi se tzv. triangulacija podataka s različitim senzorima. Kombinacijom navedenih podataka dobiva se sveukupni rezultat za odabrani marketinški sadržaj koji se uspoređuje s drugim, sličnim sadržajima i s onim što nazivamo benchmark score – rezultatom koji se smatra mjerodavnim za dobar ili loš marketinški sadržaj.
Dobiveni rezultati pokazuju:
- Kako korisnici podsvjesno reagiraju na pojedine dijelove određenog marketinškog sadržaja
- Kako doživljavaju određeni marketinški sadržaj u cjelini
- Kako navedeni sadržaj stoji u odnosu na konkurenciju
- Koliko je sadržaj objektivno dobar ili loš s obzirom na podsvjesne ljudske reakcije
- Što bi se konkretno moglo promijeniti kako bi sadržaj bio uspješniji
EEG metoda kombinira se sa sljedećim neuromarketinškim alatima:
- Analiza facijalne ekspresije
- GSR – mjerenje uzbuđenja preko mikročestica znoja
- Eye-tracking – praćenje kretanja očiju
- Implicitor – mjerenje podsvjesnih reakcija
Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55