EEG – Mjerenje električnih impulsa mozga


Što je EEG?

EEG (skraćeno od elektroencefalografija) je neinvazivna metoda mjerenja električnih impulsa mozga posebnim uređajem u obliku kape s elektrodama. Izmjereni impulsi ukazuju na procese, odnosno reakcije mozga za vrijeme određenih aktivnosti ili izloženosti određenom marketinškom, ili drugom podražaju.

Mjerenjem impulsa mozga u realnom vremenu pratimo reakcije ispitanika na pojedine dijelove sadržaja. Praćenjem motivacije i emotivne angažiranosti ispitanika tijekom izloženosti sadržaju mjerimo i njihov sveukupni dojam, odnosno pozitivne i negativne reakcije na sadržaj u cjelini.

Što mjerimo?

EEG uređajem dobivamo mogućnost izravnog pristupa reakcijama ljudskog mozga dok je izložen odabranom sadržaju. Na ovaj način možemo testirati:

– TV reklame
– Promotivne spotove
– Različite vrste oglasa
– Dizajn ambalaže
– Korisničko iskustvo
Willingness to Pay (Određivanje optimalne cijene proizvoda)

Kombinacija neuromarketinških alata

Podaci dobiveni EEG mjerenjima nikad nisu jedini koje koristimo da bismo iznijeli zaključke o određenom sadržaju – radi se tzv. triangulacija podataka s različitim senzorima.  Kombinacijom navedenih podataka dobiva se sveukupni rezultat za odabrani marketinški sadržaj koji se uspoređuje s drugim, sličnim sadržajima i s onim što nazivamo benchmark score – rezultatom koji se smatra mjerodavnim za dobar ili loš marketinški sadržaj.

 

Dobiveni rezultati pokazuju:

  • Kako korisnici podsvjesno reagiraju na pojedine dijelove određenog marketinškog sadržaja
  • Kako doživljavaju određeni marketinški sadržaj u cjelini
  • Kako navedeni sadržaj stoji u odnosu na konkurenciju
  • Koliko je sadržaj objektivno dobar ili loš s obzirom na podsvjesne ljudske reakcije
  • Što bi se konkretno moglo promijeniti kako bi sadržaj bio uspješniji

EEG metoda kombinira se sa sljedećim neuromarketinškim alatima:


Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55