Facebook & Instagram oglašavanje

Facebook/Instagram oglašavanje je na prvi pogled tehnički vrlo jednostavno, ali morate voditi računa ako je jednostavno Vama, jednostavno je i Vašoj konkurenciji. Kako onda napraviti razliku ako imate potpuno iste uvjete kao i konkurencija?


Jeste li znali?

Kada biste imali cca 300 prijatelja i lajkali cca 50 stranica, svakog dana biste na Facebooku trebali pročitati oko 1.500 novih statusa. Iz tog razloga Facebook je kreirao algoritam koji Vam prikazuje do 300 statusa ljudi i brandova s kojima najviše komunicirate; otprilike 5% sadržaja koji vidite otpada na oglašavanje.



Promosapiens kao insight agencija kreira strategije za oglašavanje na društvenim mrežama uz prethodno istraživanje tržišta i bihevioralnu analizu te uz vlastite neuroalate.

U optimizaciji kampanja koristimo:

  • Napredne alate za idealan odabir boja
  • Rezultate neuromarketinških istraživanja o poziciji logotipa, fotografija, korištenju određenih riječi i izraza
  • Najveću listu kognitivnih pristranosti (“prečica” koje radi mozak)
  • Naprednu aplikaciju za mjerenje podsvjesne reakcije na marketinške poruke

Kako zapravo funkcionira Facebook algoritam, pročitajte u našem članku.



Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55