Google/YouTube oglašavanje

Google i YouTube su dvije najveće tražilice na svijetu te vam svojom bazom podataka omogućuju da koristite tzv. marketing ispunjavanja potrebe (demand-creation marketing) – prikazujete poruke samo onim korisnicima koji svojim pretragama pokazuju interes za Vašu uslugu/proizvod.


Jeste li znali?

Svake sekunde na Google-u se dogodi 40.000 pretraga što je otprilike 3,5 milijardi pretraga dnevno. 15% dnevnih pretraga Google vidi prvi put…



Kako Promosapiens koristi Google i Youtube za potrebe Vašeg branda?

Strategije za Google oglašavanje, kao i digitalni marketing općenito, kreiramo uz prethodnu bihevioralnu analizu i pomno istraživanje tržišta. Cilj je da se Vaši Google i YouTube oglasi ne izgube u moru oglasa, već povećaju promet i donesu revenue.

Na tražilici nije bitno kako se zove osoba koja klika na Vaš oglas već njezina namjera. Praćenjem tzv. micro trenutaka možete saznati u kojoj je fazi kupnje internet korisnik i prilagoditi svoju marketinšku poruku.

Prodajni lijevak nije uvijek samo kupnja već i istraživanje prije iste.

google-youtube2

Kako izgleda prodajni lijevak na Google-u jedne od najskupljih industrija na svijetu, auto-industrije, pročitajte u našem blogu na tu temu.

Youtube je druga najveća tražilica na svijetu kao i najveći online servis za video sadržaj. Kao i Google, Youtube Vam nudi mogućnost da pozicionirate svoju reklamu uz relevantan sadržaj koji pretražuju vaši potencijalni kupci.

VAŽNO: Promosapiens je službeni Google partner i Google’s Growth Engine Ambasador za Adriatics regiju. Google i Youtube kampanje vode certificirani stručnjaci za Google & Youtube oglašavanje.

Promosapiens je certificirani



Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55