GSR – Mjerenje uzbuđenja preko mikročestica znoja



Što je GSR?
GSR, skraćeno od Galvanic Skin Response, metoda je mjerenja reakcija na različite marketinške i druge stimuluse preko mikročestica znoja. Metoda se također naziva i SC (Skin Conductance) i EDA – Electrodermal Activity, a široj javnosti poznata je i kao “detektor laži”.

Što mjerimo?

GSR metoda funkcionira tako da se određeni senzori postave u kontakt s kožom ispitanika. Informacije dobivene pomoću mikročestica znoja ukazuju na prisutnost ili odsutnost uzbuđenja prilikom izloženosti određenom stimulusu.

Ova metoda najčešće se koristi kako bi se testirala reakcija na određene marketinške sadržaje i kreativne koncepte prije nego što isti izađu pred publiku. Mogu se testirati:

  • TV reklame i razni drugi video sadržaji
  • Različiti tipovi oglasa
  • Prodajna komunikacija
  • Skripte za call centre

Kombinacija neuromarketinških alata

S obzirom na svoju jednostavnu metriku (prisutnost ili odsutnost uzbuđenja prilikom izloženosti određenom stimulusu), GSR se uvijek koristi u kombinaciji s drugim neuromarketinškim alatima.

Kombinacijom dobivenih podataka dobiva se sveukupni rezultat za odabrani marketinški sadržaj koji se uspoređuje s drugim, sličnim sadržajima i s onim što nazivamo benchmark score – rezultatom koji se smatra mjerodavnim za dobar ili loš marketinški sadržaj.

Dobiveni rezultati pokazuju:

  • Kako korisnici podsvjesno reagiraju na pojedine dijelove određenog marketinškog sadržaja
  • Kako doživljavaju određeni marketinški sadržaj u cjelini
  • Kako navedeni sadržaj stoji u odnosu na konkurenciju
  • Koliko je sadržaj objektivno dobar ili loš s obzirom na podsvjesne ljudske reakcije
  • Što bi se konkretno moglo promijeniti kako bi sadržaj bio uspješniji

GSR se koristi u kombinaciji sa sljedećim alatima::


Imate pitanja?
KONTAKTIRAJTE NAS
ili nazovite +385 91 293 55 55